2014. június 30., hétfő

Lomizás

Tegnap végre szabadtéri lomis piac volt megint.
Többször végigjártuk, megcsodálva bizonyos termékeket : régi mosdótál, kancsóval, kovácsoltvas tartóval, éjjeli edénnyel; bőrtokos iránytű ; öntöttvas ajtóra szerelhető harangcsengő; tálak, tányérok, porcelánfejű babák, kalaptűk, régi kulcsok, stb...
Az egyik hölgynek volt egy gyönyörű tejszín kiöntője, meg sem mertem kérdezni az árát.
Újabb kört tettünk, Férjem talált gyalut, amit régóta keresett, alkudott, és 3,- euróért megkaptam az álmát.
Azóta nem győzöm hallgatni, hogy mit gyaluljunk le?????
Továbbmenvén találtunk a már előbb említett hölgynél régi rádiókat. Félve kérdeztük meg az árát, inkább csak érdeklődés végett, aztán amikor azt mondta, hogy 4,- euró, mert nem működik... 

 Rákérdeztünk, hátha csak nyelvi nehézségek miatt értettük félre -könnyen előfordul az ilyen több év után is, neeem? -, de jól értettük. A gond az volt,  hogy nálunk csak 3,- euró volt, de a hölgy ezzel is beérte. 

(Hazaérvén Férjem megigazgatta a rádió belsejében amit kellett, és én a konyhában örömmel kísért enyhe infarktussal konstatáltam, hogy semmi baja a rádiónak, sivítva tud üvölteni is akár!)

Ezek után bátran megkérdeztem, mennyiért tartja a Villeroy & Boch kiöntőt, mire olyan számot mondott, hogy mindketten visszakérdeztünk.

Az árát szinte szégyellem leírni, kemény 20,- cent volt!
Hát én voltam s vagyok olyan boldog!!!

Ja, és van mostmár türkizem is, amihez előbb - utóbb kell valami színben harmonizálót kötnöm vagy horgolnom...

Az orchideáimat pedig @hajónaplós @Dénes Ágnesnek küldöm sok szeretettel!

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése