2014. május 22., csütörtök

Jupié!!!

Elkészült a lila kisruha tegnap!
Még agyalok rajta, hogy mivel tudnám szépíteni, nem lett olyan, mint az elképzelés volt.
Ez legfőképpen a fonal milyensége miatt van.
Olvasva kézimunka blogokat, nálamnál sokkal jártasabb kézimunkázók is mellé tudnak fogni, ez azért megnyugtat.

Talán holnap végre meglesznek a szükséges fonalak a megrendelésekhez, viszont így ma nem tudtam, hogy mihez nyúljak.
Aztán egyre többet beugrott a hónapokkal ezelőtt vett hímzőkészlet (Hoferban és Lidlben nagyon jó áron lehet kifogni őket, főleg, ha az ember lánya kivárja, hogy leakciózzák. Leírás-útmutató-szemléltető rajz az öltésekről, hímzőfonal, tű, előrajzolt terítő, készre szegve...), és nekiálltam nem olyan régen.
Még Mamámmal hímeztem anno rengeteget, aztán most, közel 30 év után szerintem elég jól megy!
Most nagyon lelkes vagyok!

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése