2014. május 2., péntek

Három

A magyar igazság...

Érdekes, hogy tényleg minden fonal másképp ad ki egy mintát, más méretet ad egyező szemszámnál/szálvastagságnál/tűméretnél. Tudom én ezt, de mégis időnként magamat is meglepem. :-)
Ezt a lila kisruhát már három különböző szemszámmal elkezdtem kötni, kétszer nagyobb léptékig is eljutottam. Hol soknak, hol nagyon soknak találtam, habár pörgős szoknyarészt kell(ene) készítenem.
Ma délután ismét belevágtam, és mire a derékmagasságig értem, egyértelművé vált, hogy ez bizony egy pelussal turbózott kis popsin nem fog "pöjögni"!

Többször már nincs kedvem visszabontani, így lehet, ma már nem vágok bele a véglegesnek szánt méretbe, főképp, hogy hajnal 1 után aludtam el, 5-kor már felkeltem kenyérsütés végett, és egy kicsit fáradtnak érzem magam.

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése