2014. május 1., csütörtök

Recyclig bagoly

Aranyosi Ervin: A Bölcs Bagoly

Nem aludtam tegnap óta,
majd leragad a szemem.
Bölcs bagoly csak nappal alszik,
mivel ez a szerepem.
A holdfény, a csillagokkal,
terülj asztalkát terít,
pár egérrel és pocokkal
bulizgatok reggelig. 



A Kicsi régóta kért egy baglyot. Az, hogy kötve, horgolva vagy varrva legyen-e, nem volt meghatározva.
Tegnap este kellett egy kis kirándulás a fonalak világából átmenni egy másik anyag világába.
Fogtam a Férjem egy régi ingjét, az én régi, de legkedvesebb farmeremet, és megvarrtam a hölgyet.
Kézzel azért nem volt egy nagy élmény, időben szerintem töredéke lett volna, ha géppel tudom csinálni, de most már ismét vágyom a fonalakat, tehát a terápia megtette a magáét!

A rózsaszínnek azért meg kellett jelennie, mert hát az a kedvenc színünk...





A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése