2014. június 23., hétfő

Vagyoooook

Gép elé kellene ülni, mert úgy egyszerűbb írni.
Többek között azért, mert az okos telefonom meg mindig nyelvi lektornak gondolja magát, ami elég gátló tud lenni a gondolataim lejegyzése közben.
A vakon gépelés viszont középiskolai tárgyam volt, ami viszont serkentő, mivel majdnem utolérem írásban az agyamat...!
Amíg leküzdöm a lustaságomat, legyen itt pár kép :

Pénteken este, naplementekor kettős szivárványunk volt, én már csak egyet tudtam lefotózni, azt is remegő kézzel.
Nem, nem az izgatottságtól, hanem épp egy 60 kilós kutyában végződött az egyik kezem, aki épp heves viszketési rohamot kapott, ezért az alátámasztást szolgáló kezem úgy járt, mint aki épp morzézik...

A Férjem szerint nem jól tettem el a bodza szörpünket, mivel az egyik üvegünk szinte kilőtte a dugóját... Be kellett neki bizonyítanom, hogy a dugó a hibás, másik fajta üvegeink jelesre vizsgáztak.
Így viszont lesz karácsonyra pezsgőnk...:-)

Sütöttem egy kis zabpelyhes kekszet, mert uuuuugy megörültem, hogy akciósan tudtunk venni zabpelyhet, amiről aztán kiderült, hogy egy multi bevásárlóközpontban akció nélkül is jóval olcsóbb... De ez bio!  (valamivel meg kell magyarázzuk az árát, és ezt a remek üzletet)

És volt ma ovi utáni kisestélyiben való aszfaltkrétázás is, majd a nehéz fizikai munka utáni kidőlés is...

Na meg kötök is!


A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése