2015. december 10., csütörtök

Szinte már átlagos...

Vasárnap, az egyetlen nap, amikor akár hosszan is tudnánk Férjemmel értekezni, az alábbi chat folyt le közöttünk:
F: -Skype?
É: - Migrén. 6 gyógyszer, 2 hányás...

Én győztem.
Kivéve a migrénnel szemben.
Nagyon kiütött.
És eltartott egészen kedd hajnalig, igaz, már gyengébb változatban. Ez azért értékelendő, mivel hétfőn és kedden húzós napjaim voltak a munkában, kellett a koncentráció.

Sok embertől hallom, hogy mindjárt itt a Karácsony.
Ez valahogy általános lehet, ország- és világszerte.
Kivéve az én világomat.
Ma reggel is azt mondták, hogy már csak alig 14 nap van hátra...
Nem vonom kétségbe a szavukat.
De nálam más időszámítás van.
December 18-tól szabin leszek.
Szerintem addig nem is fogok ilyen "apróságokkal" foglalkozni.

De egyet eldöntöttem, és ahogy látom, sikerül is betartanom.
Nem stresszelem magam az ajándékok és a bevásárlás miatt.
A Kicsi lelkében úgyis Karácsony lesz.
Akár kilátszik a fa a sok ajándék alól, akár nem.
Degeszre meg már nem esszük egy pár éve magunkat az ünnep miatt.
És sokkal jobban érezzük magunkat.

Van egy kedves ismerősöm, maholnap akár már barátnőnek is nevezhetem.
Folyamatosan meglep az apósától egy-egy zacskónyi dióbéllel. Szépen megtörve, megtisztítva.
Tegnap épp beszéltük, hogy majd zserbót akarok sütni, ha már van dió.
Csak épp sárgabarack lekvárt kell még szereznem.
Erre este, a másik barátnőmtől kaptam egy üveggel. Mert ő beteg, én megfőztem nekik, helyette, és ezzel hálálta meg. Pedig nem is hallgatózott....

Szóval, most megint működött a kérd és megadatik...
És ez jó!

Ha minden igaz, egy kedves ismerősnek kell készítenem 25 db angyalkát.
És bár vannak nálam fonalai, de azok nem jók (szerinte), így majd még küld valamiket. És mivel advent van, és én kedvelem őt, így tőlem őket kapja majd ajándékba.

A prototipust megcsináltam, éjjel, lámpafénynél nem olyan jó a kép, de őróla van szó. Meg majd 25 másik társáról, ki tudja még milyen színekben? :-)


És megfogott egy minta. Mert hogy van sok, és jó vastag szürke fonalam. Mi más szín?!
Viszont nincs meleg kendőm, mert az még tőlem távol figyel egy kosár aljában...
Kinéztem a mintát.

 fotó: internet


 Szintén  horgolós barátnőm szerint ez inkább színező, mint mintaleírás... :-) van benne valami



 fotó: internet


Letöltöttem.
Elkezdtem.
Lebontottam.
Újra kezdtem.
Megint bontottam.
Közben alkottam újabb mintát, amit még lehet, más sosem horgolt...
Aztán barátunk, Gugli és kisöccse Jutyúb segítségével sikerült az eredeti mintát is megalkotnom.
A két ünnep között lesz végre egy vastag és meleg kendőm. Asszem...

 Kép megint éjszakai fény mellett...

Ja, és mint memoárt, ide írom:
lesz majd ilyen kagylós kendőm is, aminek a videója itt található.

 fotó: internet


A legközelebbiig...!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése