2015. december 31., csütörtök

Utolsó bejegyzés

Idénre.

Egy hete élvezem az itthon létet, miszerint nem kell rohanni sehova, de azért van munka, van kötelezettség, de alapvetően nyugalom van.

Eltelt a Karácsony, Férjemből kaptunk 2 napot...
Ő kapott tőlem Star Wars mozit, volt ámulat, bódulat, rajongás.
Én kicsit bealudtam a filmen, mentségemre legyen mondva, 22:20-kor kezdődött, előtte kirándultunk, és egy hete meg vagyok fázva, ami kiveszi az erőmet.
Férj, miután visszatért közénk a messzi-messzi Galaxysból, megkért: bárki bármit állít, tagadjak. Legfőképpen, hogy esetleg én horkoltam a film alatt...

Karácsonyra megkaptam egy kedves baráttól életem első, eredeti Sacher tortáját, díszdobozban...köszönöm itt is!

Másik meglepetés ajándékom volt a farkas vagy róka mintázatú kis valami, amiről nem tudjuk eldönteni, hogy marcipán formázó vagy szappan mintázó, vagy mi?
És hozzá a kolibri.
Nagyon örültem nekik!

Ajándékba készült pár sapka, egy részükről fotó is.
Nagylányomnak kötöttem egy Robin Hood sapkát is, és tetszik neki! Pedig aggódtam.

Ma reggel pedig rámtört a varrásláz, így született két szerencsehozó malac. Természetesen 4levelű lóherékkel.
Bár a Kicsi szerint elefántra hasonlítanak...azt hiszem, nem erőltetem ezt a varrás témát.

És vannak már új kötés-horgolás projektek is!

Szóval volt karácsony, most meg már az év utolsó napjának az utolsó óráit tapossuk.
Nem kívánok összegezni, tudom, mi érdeme és mi fájó története volt számomra 2015-nek.

Kívánok mindenkinek tartalmas, bőséges, kacagásokkal, ölelésekkel teli új évet, egészségben, szerettei körében, sikerekkel megkoronázva!

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése