2016. március 13., vasárnap

Össze-vissza

Pénteken még úgy gondoltam, hogy milyen termékeny 4 nap elé nézek.
Ezért megterveztem, hogy mikor mit fogok csinálni, befejezni, stb.
Tegnap reggel már borult minden.
Szóval, ma már úgy vágtam bele dolgokba, hogy lesz olyan, amilyen, elkészül amikorra elkészül, és ha közben kedvem támad máshoz, akkor abba is belefogok. 



És hogy még jobban boruljon minden, Cs ismét egy gyönyörű kendőt horgolt (Gubancoló blog), ami eddig is izgatott, de most nagyon kell csapkodni a kezemet, hogy véletlenül se ahhoz fogjak hozzá. 


Emlékszem, amikor Mamám megtanított kötni, akkor a rizsmintával sok dolgot készítettem. Utána valahogy divatjamúltnak éreztem.
És mostanában meg annyira tetszik megint, hogy a készülő poncsómat, amit hullám mintával kötöttem, visszafejtettem, és tegnap rizsmintával újra kezdtem.







Apropó, rizs. Köretnek ma is zöldség készült. Az íze mellett a színei is fantasztikusak!
Arról nem is beszélve, hogy a felhasznált lilahagyma héjak lassan elegendőek lesznek egy újabb fonalfestésre.







A legközelebbiig...!

2 megjegyzés:

  1. Az egyik okos ember egyszer azt mondta: "Nem akkor érsz célhoz, ha mindent kimerítettél, hanem ha megtaláltad a kimeríthetetlent." (Hamvas Béla) - Ha csak a horgolmányok, kötemények számítanának, mi már biztosan ott lennénk a legboldogabbak között...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor mi tényleg... Ezt megjegyzem. Szűkösebb időkre.

      Törlés