2016. március 25., péntek

Vegyes

Kellett horgolnom egy csomó apróságot, több-kevesebb elszántsággal készítettem is őket szép sorjában.
Az első adagról nem volt módom már fotót készíteni, a második adag azonban itt van, lentebb.
A nyuszi, persze, arcberendezésileg kifogott rajtam, mert elméletben látom, hogy milyen édes pofit szánok egy-egy figurának, de kivitelezni nem olyan egyszerű. És persze, mintám az nincs, nem is kellene, úgyse követném.

Még jó, hogy a könyvjelzők könnyen és gyorsan készíthetőek.

Éééééés, amire nagyon büszke vagyok, kész a zokni! Azért a sarokrésznél 5 tűvel dolgozni, úgy, hogy két tűn már csak 1-1 szem van és folyton le akarnak mászni róluk, na az azért nagy kihívás nekem, aki nem vagyok egy türelmes alkat!

És ha már türelem: szerdán kaptam egy kedves üzenetet, hogy csomagom fog érkezni a születésnapomra, ami tegnap ki is lett szállítva. Igen ám, de mivel hétfőn lesz a napom, addig kell várnom! Pedig, már a készítője miatt is nagyon kíváncsi vagyok, ugyanis Cs gyönyörűeket alkot, remek ízléssel!
De marad a tapogatás, simogatás hétfőig...

És a születésnapomra kaptam egy másik kedves ismerőstől egy gyöngyfűzött gyűrűt!

Azoknak pedig, akik a húsvéthoz kapcsolódóan a nyuszi tojását nem kedvelik, javaslom a zsidó tojást, igen finom reggelire.

Tavasz lévén pedig szépséges színekkel készül egy kendő, valamint 150 Ftért nem tudtam otthagyni e KIKben ezt a madárkás süti kiszúrót!

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése