2016. szeptember 25., vasárnap

Szembejöttek...

Esti szép.

Skobrák Máté: ha majd

te csak mész én meg csak
viszem utánad a hallgatásod

csak mész én meg
csak utánad

csak viszem és közben
arra gondolok
hogy a méltóságot
nem méterben mérik

s hogy ha majd
már nem foglak követni
biztos beszélni kezdesz

#skobrákmáté

FELHÍVTÁL

Húsz év telt el, azóta.
És ma felhívtál.
Csak úgy,
Mert eszedbe jutottam,
Mert kíváncsi voltál rám.
Mert meg akartad nyugtatni,
Azóta is háborgó lelkiismeretedet.
Én segítettem és nem bántottalak.
Azt adtam, amit hallani akartál.
Azt, hogy nem haragszom már.
Húsz év telt el, azóta.
És ma felhívtál.
Emlékeztél még rá,
Milyen is volt, amikor átvágtál.
Én segítettem és nem bántottalak.
Éreztem, jól estek a kedves szavak.
És bár felejteni nem tudok,
Bántani mégsem akartalak.
Ahogy nevetsz még egyszer,
Utoljára hallani, úgy akartalak.
Aztán bontottam a vonalat.
Végleg.

Vincent & Vincent – SZÖSSZENETEK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése