2014. január 27., hétfő

Az én bögrés sütim

Napok óta vágyom a lekváros buktát.
Ezért szombaton sütöttem is- tejfölös csodasütit.
Remek volt, de nem bukta.

Ma megsütöttem.
A gond csak annyi, hogy nincs itthon sütésálló lekvárom.
Van viszont nagyon finom meggy lekvárom, a Nagylány Mamájától.
Mivel nem akartam, hogy mind egy szálig kisüljön a tésztából, így gondoltam, elzárom az útját: muffin sütőformába zártam a buktáimat.
Ez már csak azért is jó volt így, mert a Kicsi muffint vágyott.
Én meg gonosz módon becsaptam.
De bánja kutya, úgy eszi, hogy fülig lekváros!!!

A másik adag tésztát meg szintén a lekvárral megkentem, fahéjjas cukorral megszórtam, feltekertem, és rózsára formáltam.
Bár a Kicsi szerint bigacsiga...

Képek alant, a bögrés buktával az élen...:-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése