2014. január 11., szombat

Nahát...

...mire találtam rá.

Megtaláltam a szerkesztésben, hogyan lehet fordíthatóvá tenni a blogbejegyzéseket.

Tettem gyorsan egy próbát, és ha nem is teljesen jól fordította, de sokkal jobban fordította, mint más fordítások során már tapasztalhattunk.
És amíg sok esetben sok szót az eredeti, fordítandó nyelven hagy meg az adott fordító, addig itt két vagy három szó marad fordítatlanul.
Hmm, betörünk a nemzetközi blogpiacra...! Márhogy a blog, meg én, meg a blog által a családunk.
:-D
Óriási nagy mosoly, tudom!

Ja, és ha már világméretűvé növöm ki magam virtuálisan, akkor gyorsan bebiggyesztettem egy "Követés" lehetőséget is.
Nanehogymá' lemaradjon valaki is rólam, meg az újdonságaimról!

Még majd úgy járok, mint Férjemmel, aki Demény, a kötsög-öt (szintén blog, de legalábbis Fb résztvevő, sok-sok követővel-én még nem...) jobban figyelemmel kíséri, mint az én blogomat.
Tudom, tudom, vannak fontossági sorrendek.
És én egyébként is kéznél vagyok, mint közvetlen hírforrást, bármikor elővehet. Na, meg hát, végül is, a történések nagy részének résztvevője.

Értem én, de mégis...

Úgyhogy, VIKINGLAVÓR, lehet feliratkozni!


De hogy ez a bejegyzés se maradjon képek nélkül, pár napfelkelte a hétről:






A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése