2015. június 20., szombat

Tengerparti nyaralást idéző ebédet...

...készítettem magamnak.

A Kicsi borsófőzeléket kért és kapott.

Én viszont nem kívánom a nagyon tartalmas ételeket.
A héten csőben sült spenótos tészta volt, meg töltött cukkini, és vasárnapra élő van irányozva a wrap is.
Jó sok zöldséggel, joghurtos öntettel.
De az is az igazsághoz tartozik, hogy holnap töltött káposzta lesz, mert Férj ezt kívánja.

Így ma egy egyszerű paradicsomos-bazsalikomos keveréket csináltam.
Eredetileg az olaszok bruschettával eszik, de én ma beértem az itthon található sokmagvas barna kenyérrel.

Igazán finomra sikeredett, és a legjobb benne, hogy nem érzem úgy magamat, mint egy óriás zsák.

És épp készül az idei első adag bodza szörpöm is.
A nedves dunszt dolgozik.

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése