2015. október 30., péntek

Szitaagy ellen

Mivel agyam szita, így úgy döntöttem, hogy itt teszem közzé bizonyos időközönként, hogy miket is szeretnék megvalósítani.

Természetesen, ez csak akkor fog működni, ha nem felejtem el közzétenni azt, amit nem akarok elfelejteni megcsinálni...

A tervek jók. És a tervek kellenek. Nekem legalábbis jót tesznek, mert ha másra nem, arra jók, hogy a tervezés idejéig egy álomvilágban élek.

A tervek megvalósításához kell elhatározás, erő és némi anyagi támogatás is.
Mindnek az előteremtésén munkálkodok.

Ma láttam egy mintát, és eldöntöttem, hogy ez bizony nekem kell.


sweetgeorgia blog: csillag mintás stóla (képet valamilyen okból nem enged a felület beszúrni)

Kendő lesz, mi más?

Meg persze majd egyszer lesz egy ilyen poncsóm is a másik 5 mellé, amik szintén még csak a terveimben szerepelnek:


 (kép forrása: internet)

És mivel közeleg a karácsony is, ezért majd talán varrni is fogok.


(kép forrása: intenet)

Aztán, ha karácsony, akkor nem csak díszítünk, hanem ajándékozunk is, és mivel már a fonalak megvannak, ezért lehet, lesz majd egy ilyen takaró is (zöld és kék árnyalataiból):


(kép forrása: internet)

Na, és ha még mindez nem lenne elég csekély időm betöltésére, akkor még őket is tervezem:



(kép forrása: internet)

Nem utolsó sorban pedig tanultam egy sejtmintát is horgolni, nnnnnna, abból is kendő lesz!

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése