2015. május 25., hétfő

Nem mindig 21. század

Egy másik országba történő költözésnek rengeteg különlegessége van, többek között az, hogy a már bevált és használt dolgok nem működnek vagy nem működhetnek.

Ezért aztán, néha nem vagyok interneten elérhető, ami érdekes módon 10-15 évvel ezelőtt nem is volt akkora hiányérzet...

Természetesen történnek dolgok, építgetjük az életünket, és van egy halom mesélni valóm is.

Jövök majd, mert képekkel sokkal érdekesebb dolgokat megosztani, és mert most amolyan vendégszereplő vagyok ezen a neten, amiről épp bejelentkeztem.

De a nap tuti infőja számomra, hogy itt is van "saját" áfonya mezőnk! Hurrá!

És, megnyugodtam.
A Barka Fonal tesztcsoportjában most olvastam, hogy a hosszú hétvégén másokat is elért a kötés szörnye, és vissza kellett egy csomó munkáját bontania.
Jelentem, én is eljutottam a poncsó elejének végére (ez amolyan paradoxon is, nem?), és csak 20 centivel lett kisebb szélességre, mint szerettem volna!
Hurrá, ismét!
Tanulság: ha 90 cm széles valamit akarsz kötni, akkor a 80 cm-es körkötőtű tényleg nem alkalmas rá, mert sosem fogsz pontos adatokat mérni.

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése