2016. június 3., péntek

Púderesen finom

A reggelem...

A legközelebbiig...! 

7 megjegyzés:

  1. Olyan kis cuki, kislányos ez a szín! Hogyan teszed rá a fonalra a gyöngyöket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó esetben felfűzöm, vastagabb fonalnál a sohanemfogomhasználnideannyiraszépmertrégi csipke horgolótűk segítségével.

      Törlés
    2. A felfűzéshez nekem nem fűlik valahogy a fogam, hogy számoljam ki, hogy PONT oda essen majd a gyöngy, ahová én szeretném? És ha nem odaesik, kezdhetném újra az egészet? Á, nem az én bulim szerintem, pedig nekem is tetszik a végeredmény. A másik módszert meg nem ismerem és amúgy sincs nekem olyan "sohanem..." nevűm... :)

      Törlés
    3. Felfűzés és tűvel előre felfűzés végkifejletben ugyan az. Csak az egyiknél sajátkicsikezemmel, a másik esetben a csipkehorgolótű vékony fejének igénybe vételével. Mindkét esetben annyi gyöngyöt fűzöl fel, amennyire szükséged van, utána pedig amikor úgy gondolod, no, most gyöngy jöjjön, akkor odahúzol egyet, és egy kúszószemmel vagy láncszemmel, hurokkal a megfelelő helyre horgolod. Ennyi. Sokkal egyszerűbb, mint elmondani. Na, kötésnél már nekem is kicsit bonyolultabb, hogy úgy forduljon a gyöngy, ahogy kell. Ezt még ki kell tanulnom, de épp kisérletezek egy készülő munkán, majd csak rájövök a nyitjára.

      Törlés
    4. Hajrá! Na ez az, hogy még azt is feltételezzük, hogy tudom előre, mennyi gyöngy kell célirányosan. :) Mondjuk a körbeérő munkáknál talál nem olyan nehéz...

      Törlés
    5. Nos, ez Mártinál úgy működik, hogy egyszercsak megunja, hogy mennyit tököl a gyöngyökkel, és onnantól annyi a felhasználható gyöngyszám, akár kijön a minta szerint, akár nem...

      Törlés
    6. Hmm, furmányos egy nőszemély vagy, ügyesen megoldod! :)

      Törlés