2014. szeptember 20., szombat

Márti tervez...

...minden más körülmény vagy személy végez...

Hát, elég naiv elképzelés volt a részemről azt gondolni, hogy a hurráhajráegyedülvagyok miatt majd úgy haladok a saját dolgaimmal, mint az a bizonyos motolla!

Hajnalban nem kellett az ébresztőt várnom, mert a Férjemtől érkezett üzenet hangjára ébredtem.
Majd egész nap chateléssel telt az idő, mivel szegénykémnek hol a fájdalom miatt, hol az egyedüllét érzése miatt volt szüksége rám.
És úgy kötni, hogy minimum egy ujjad mindig a billentyűzeten van, elég nehézkes.

Tegnap végre hazahoztam, eszik, alszik...tiszta nosztalgia, habár őt nem a csecsemős nővérek adták ki...

Viszont valamit újra bootoltak benne, mert végigült velem egy 8 részből álló, általa csak romantikusnak minősített tévéfilmsorozatot, és már az újabb részeket követeli.

Tavaly nagyon kevés sütőtököt ettünk, ezért tegnap lecsaptam az akciós tökre, ma krémleves volt az ebéd, és szilvás gombóc, házilag készítve.
Egyik barátnőm az utcájukban minden évben az általa összeverbuvált kis közösséggel iszonyat hangulatos Halloween partyt szokott szervezni, néha gyűjtök neki ötleteket, és annyira bennem él most ez, hogy alig vártam, hogy végre levest készíthessek. Nálunk a Halloween ebben ki is merül... :-)

A fejem mostanában is elég sokat fáj, habár kaptam egy igen jó gyógyszert, 6 szemes, mindenféle hosszú "kérdezzemeggyógyszerészétstb" papírral, hát, azt hiszem, egymagam el fogom tartani a gyártót...
Ja, doktor bácsim felírt 6 alkalmas masszőr általi bántalmazást is az izmaim ellen, de még nem tudtam magam rávenni.

Szomorúan kellett megállapítanunk, hogy a bőséges gombaterméssel egyenes arányban csökkent az áfonya termés mennyisége.
Így marad a szeder lekvár formájában történő tartósítása.

Horgoltam két hópelyhet.
Illetve, egy és háromnegyedet.
Gondoltam este, majd másnap befejezem.
Történt azonban, hogy a Kislányom úgy érezte, égető szüksége van egy újabb, a már egy napos, és ezáltal eléggé használt anya által gyártott íjra.
És okos, leleményes gyerek lévén fogta, és az anyától ellesett dolgokat hasznosítva készített egy másik íjat!
És honnan vett volna fonalat, madzagot, ha nem anya kézimunka kosarából!?!?
Annak is abból a gombolyagából, aminek a végén egy részben elkészült hópihe fityegett.
Mert ha anyának jó volt, és bevált, akkor tuti, neki is jó lesz!
Hát szabad ezt a gondolkodást kritizálni?!?

Nem volt őszinte a mosolyom, amikor megláttam a tett színhelyét...

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése