2014. szeptember 11., csütörtök

Visszatérés

Üdvözlet mindenkinek, aki még ide téved néha.
Nem, nem hanyagoltam a blogot, pusztán nyári szünetet tartottam.
Úgy terveztem, hogy az ovi nyári szünet kezdetétől a végéig csendes maradok, írásilag.
Mert hogy az egyéb dolgaimban aktív voltam.
De szeptember elsején nem hogy a nyaralásunkra nem tudtunk elmenni, de még ezen a héten sem vagyok egyedül, azaz nem úgy osztom az időmet, ahogy én terveztem.
A család kinevezte az otthonunkat a szt. Martha rend (van ilyen, simán...) kórházává, ahol személyem testesítette meg az ápoló- és kiszolgáló személyzetet.
Tüdőgyulladás és vírusos megfázás...
Szerettem.
Három ember, három ágy, és mindig legalább ketten egyszerre igényelték a kezemet.
De mára már javarészt gyógyultak.
Momentán én vagyok beteg, de ugye erre nincs sok időnk...

Szóval, folyamatosan veszem fel a fonalat, szószerint és átvitt értelemben is.

A tegnap este és ma hajnal termései az alábbi tökök lettek.
Mert készülök az őszre.

A legközelebbiig...!

2 megjegyzés:

  1. Azért magadra is szánj időt, hogy kúrálod magad! Vagy neked ez a kúra, a kötögetés? Mindenesetre nagyon jól csinálod!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, hát a kötés, horgolás, varrás, az nagyon jó! Az én jógám! ;-)

      Törlés