2014. november 21., péntek

Evolúció a'la Márti

Kellene már hangolódni a télre, lecserélni a tököket a lakás dekorációk közül.

Többször futottam bele az utóbbi időben a rénszarvasok egyik aranyos ábrázolásába, így égi jelnek vettem, gondoltam, ez csak azért lehet, mert már én is alkalmas és képes vagyok őket megvalósítani az adott formában.

Hetek óta nem vagyok lelkes, elszánt és motivált.
Ma megláttam a Férjem egyik ingjét, amit kapott, de nem tetszett neki.
A színe pont rénszarvasos.
Így délután a Lányok közbenjárásával nekiálltam, és rénszarvas gyártásba kezdtem.

Nagylánynak megmutattam, hogy mit szeretnék.
Ő nagyon jól rajzol, így kartonra készített nekem egy sablont.

A Kicsi mindenhez lelkesen szurkolt a teljes gyártási folyamat során.

Aztán kiszabtam a szarvasokat, és összevarrtam a prototípust.
Amikor a kifordításhoz jutottam, már éreztem, ez nem jön össze... Inkább hasonlított egy amőbához, mint szarvashoz.
Aztán gondoltam, na, majd ha kitömöm, akkor biztos jobb lesz!
Hááát!
A feléig jutottam, és úgy elfogott a röhögőgörcs, hogy 5 percig abba se tudtam hagyni.
Megjegyzem, az elmúlt időszak feszültségei, fájdalmai, szorongásai is hangot kaptak ebben a röhögőgörcsben, de őszintén mondom, jót tett!

Mivel a rénszarvas csordám 4 kiszabott egyedből állt, így nekifogtam a 2.0-ás verziónak.
Meglepő módon már emlős, mondhatni patás állatra kezdett hasonlítani.

Hármaskára azt mondanám, hogy kissé barkásra sikeredett agancsilag, vad(ász) ismeretekkel rendelkezők tudják mire gondolok.

De Négyeske!!!!!
Nos, ő már megérdemli, hogy ne is becézzük, ugyanis jelen helyzetben ő a Vezérhím, a Legek Legje! Csodaszarvas, a terület tejhatalmú ura, az egyedfennmaradás egyetlen biztosítéka!

Ugyanis ha ránézek, szinte elhiszem, hogy tudok rénszarvast is varrni, nem csak réMszarvast!

Úgyhogy, a végén még tényleg lesz egy egész csordánk...

Ugyanilyen alkotás gondolatával foglalkozóknak és a hozzáértés ilyen fokán állóknak egy tipp: ha az anyag szép, már fél siker, és hihetetlenül sokat javít a kész terméken egy-egy jól megválasztott szalag a Réni nyakába! ;-)

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése