2014. november 18., kedd

Nem gasztroblog

Tegnapról maradt egy fél sült tökünk, és mivel senki nem rabolt rá, így újrahasznosítottam.
Kidobni nagy vétek lett volna, levesnek nem kívántuk, így gondoltam, legyen belőle sütemény.

A recept forrása már feledésbe merült részemről, ezért elnézést kérek az eredeti közzé tevőjétől.

Mivel finom, és nem szokványos, így leírom, hátha más is kedvet kap hozzá:

30 dkg liszt
26 dkg cukor
3 tojás
1 sütőpor
25 dkg sütőtök
kis fahéj

A tojásokat a cukorral habosra kell keverni, hozzáadni a többi összetevőt, és kivajazott, kilisztezett formába önteni.
180 fokra előmelegített sütőben 25-30 perc kell neki.

Én tettem bele holland kakaót, és eredetileg nyers, reszelt tök kellene bele, a miénk sült volt.

A gyerekeknek nagyon ízlik, ennél több pedig nekem nem kell.

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése