2014. november 28., péntek

Hangolódás

Tegnap, ahogy hazajött a Kicsi az oviból, megbeszéltünk, hogy feldíszítjük a lakást, ha már ilyen vészesen közeledik az Adventi időszak.

Még nem teljes a kép, de már kezd alakulni a lelkünkben is a hangulat a látványtól.

A bejárati ajtó díszét most nem bonyolítottam túl, lehet, még fog alakulni.

Készítettem egy mennyezetről lelógó koszorút, amiről hópelyhek hullanak alá, de meg kell várnom a Férjemet, hogy a megfelelő helyre felhelyezze.

És, készítettem két adventi koszorút is.

Az egyikhez szükség volt: kaspóra, gyertyákra, gömbökre, tojástartóra, amennyiben nem áll rendelkezésünkre ikebana alap, mohára, fakéregre, tobozra és fahéj rúdra.
Az összeállítás nem bonyolult, kézügyességet sem nagyon igényel, talán a tojástartó méretre szabása és a gyertyák helyének kilyukasztása.
A többi ízlés, hangulat kérdése.
Ez egy kicsit színesebb, csillogóbb, az étkező asztalunk dísze.

A másik, személyes kedvencem anyagszükséglete: fa téglalap alakú tálca, tuja ágak, ducibb gyertyák, kötöző zsineg, mogyoró, fahéj rúd, parafa dugó, snitzer, csillám filc, vagy ahogy nálam történt, megfelelő színű körömlakk.
Ami kicsit bonyolultabb ebben a koszorú készítésben, hogy a parafadugót a snitzer segítségével vékony karikákra szeleteljük, kötőtűvel kilyukasztjuk, a spárgát átvezetjük rajta, majd felkötözzük a gyertyákra.
Előtte megszámozzuk őket, én ezüst és fekete körömlakkokkal tettem.

Kezdek elégedett lenni a lakás képét tekintve.

A legközelebbiig...!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése