2014. november 27., csütörtök

Tél

Sajnos, tényleg egyre hidegebb van.
És nem tetszik.

Gondoltam, becsempészek egy kis tavaszt a nappalinkba, valahol van jázmin hagymám,  kettő. Mohával, gyöngyökkel, üveg vázába, úgy, hogy a gyökerei látszódjanak...
De, valószínűleg a koromnak tudható be, nem emlékszem pontosan, hogy hol is vannak?
A kertészkedős ládánkban nem találom, bár van valami halvány emlékem arról, hogy elültettem a barka fa alá...
Kapargattam, de nincsenek...

Másik ötletem, hogy szedek a kertünk végében kezdődő valamelyik erdőben vékony kis fenyőágat, vagy esetleg gyökerestől lenne a legjobb egy kis facsemete, vázába állítva.

De olyan hideg van, hogy még ahhoz sincs kedvem, hogy a pince részlegbe kimenjek a karácsonyi lakásdíszekért.

Mert hogy még adventi koszorúnk sincs, holott a gyertyákat már szeptemberben megvettem hozzá.

Az van, hogy ötletek tömege van a fejemben, és nincs annyi asztalunk, komódunk, ahová ki tudnám tenni.

Az időhiányról ne is beszéljek.

Tegnap az egyik Facebook csoportban közzé tették, hogy 50 db sapkára adtak le igényt Karácsonyra, kemoterápiás kezelésben részt vevők számára.
Mivel a hazajuttatás részemről logisztikai szervezést igényel, így most az egyéb teendőim mellett még két sapkát is be kell (illetve be akarok) iktatnom.

És egy kis tipp, ha maradt otthon krumplipüré: liszttel, tojással össze kell állítani, és már kész is a krokett vagy krumplis fánk tésztája. Én tegnap csillag kiszúróval formáztam meg. Hallal ettük, szerencsére a Kicsi nagy hal rajongó.
Férjem is itthon volt, végre volt egy kellemes, családozós napunk.

És pár kép a hétvégi projektekről.

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése