2016. július 19., kedd

Gondolsz-e rám?

Először azt gondoltam, hogy nem értem én ezt az évet.
Hogy minden NAGY elmegy.
Miért van ez?
Gyűjti a Jóistenke az Égi Zenekarba a tagokat?

Aztán rájöttem.

Már én is olyan korú vagyok, amikor azok, akiknek a zenéin nőttem fel, vagy azok, akik folyamatosan alakították a zenei ízlésemet, igen, ők még idősebbek voltak, mert máshogy nem tudtak volna olyat alkotni, amivel meg tudnak győzni zsenialitásukról.

Elment Somló Tamás is.



https://www.youtube.com/watch?v=0bkthMPtcxc&index=9&list=PLUneJM4wIm-qcbPzmGZl8EcTgFU0cum

Dalszöveg

Néha rám talál a félelem,
velem vagy még, vagy csak képzelem.
Hisz tudom jól, hogy a szerelem elszáll,
csak a megszokás él tovább.

Csendben nézlek ahogy elalszol,
Tested kérdés nélkül válaszol.
Hisz tudod jól, hogy őrzöm az álmod,
bármi jön majd a hajnal után.

Gondolsz-e rám,
amikor nem mellettem alszol el.
Gondolsz-e rám,
amikor magányom nem érdekel.
Gondolsz-e rám,
amikor messze jársz már,
s valaki másra vársz talán.
Akkor is gondolsz-e majd rám?

Lassan vánszorog ma minden perc,
érzem belülről már mást ölelsz.
De tudom jól, ha a szerelem elszáll,
csak az emlékek élnek tovább.

Gondolsz-e rám,
amikor nem mellettem alszol el.
Gondolsz-e rám,
amikor magányom nem érdekel.
Gondolsz-e rám,
amikor messze jársz már,
s valaki másra vársz talán.
Akkor is gondolsz-e majd rám?

Gondolsz-e rám,
amikor nem mellettem alszol el.
Gondolsz-e rám,
amikor magányom nem érdekel.
Gondolsz-e rám,
amikor messze jársz már,
s valaki másra vársz talán.
Akkor is gondolsz-e majd rám?

Gondolsz-e rám?


R.I.P.

A legközelebbiig...!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése