2014. április 23., szerda

Húsvét-utó

Hát, nálunk nem járt a nyuszi, mert elkergette a róka.
Csütörtökön már migrénnel kezdtem a napot, majd estére én győztem.
Aztán szombat délutántól ismét ostrom következett, egészen kedd hajnalig.
Egyhuzamban.
Olyannyira, hogy hétfőn este már rókát kergettem a fajanszban...
Így kimaradt a sonka, a kalács, az újhagyma, a főtt tojás, a sütemények.
Esőnapot kell tartanom.

Viszont elkészültek a horgolmányok, reményeim szerint jók lesznek, bár két kalapnál a méret miatt félek, mert nekem nagynak tűnnek, habár a megadottak alapján készítettem.

 Belőle kettő is készült, két méretben



 Ő a kettes számú-végleges változat





Még készült kettő sapka, de balga módon nem örökítettem meg az utókornak.
Pedig tudom, nagy az érdeklődés...

Ma kertészkedés volt, szétültettem a paradicsomokat, elültettem az egyik mangó magot, az avokádóm pedig őrületes tempóban növekszik!
Állítólag Tom Sellecknek- Magnum sorozat- is avokádó ültetvénye van.
Valahogy Ő is elkezdte, nem igaz?
:-)

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése