2014. október 18., szombat

Napfelkelte...

...Férj, Férj-Napfelkelte...
Reggel bemutattam őket egymásnak.
Férjem, mivel éjjel jön meg a munkából, így nem szokott ilyen égi jelenséget látni.
Ha esetleg normális időben fekszik le, akkor viszont vagy a vallása tiltja, hogy korán keljen, vagy olyan különös betegségben szenved, hogy orvosilag van tiltva számára a reggel 6-7 közötti ébredés, mert ellenkező esetben sejtjeire hullik... Vagy csak puszta szeretetből szoktam hagyni sokáig aludni? :-)
Lényeg, hogy ma reggel-ügyintézés miatt- korán kelt, és gyermeki ártatlansággal csodálkozott rá a napsütésre...
A fokföldi ibolyán megtörő napfény hatására el is nevezte a lakásunkat a "Felkelő Nap Házának"...
Van akire a napfény nem csak bőrgyógyászatilag hat károsan. :-)))

Jelentem, a torta előkészületek folynak, utolsó utáni pillanatban az is eszembe jutott, hogy gyertyát nem vettünk.

Éjjel horgoltam még egy fenyőfát, ha valakit érdekel, rendelhet! :-)

Délben Alföldi húslevest ettünk, másodiknak nem csináltam semmit, úgy döntöttem, hogy amikorra hazáér a Nagylányom, akkor készítek frisset.
Végül egy indiai ételnél tettem le a voksot, a nevét (már) nem tudom, a receptet GyomroSokk Katától szereztem be.
Hagymaimádóknak kötelező, akik pedig eddig nem szerették a hagymát, ennek hatására meg fogják szeretni!

Általában joghurtos vagy tejfölös mártogatóst szoktam mellé kínálni, most tejföl, kockára vágott paradicsom, só, frissen őrölt bors, és otthon csíráztatott napraforgó csíra volt hozzá. 

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése