2015. január 4., vasárnap

Ajándék

Hajnalban a Férjem hazafelé jövetben jelezte, hogy hoz egy meglepetést.
Ez fél 3 magasságában nem váltott ki belőlem akkora lelkesedést, mint ami elvárható lett volna...
De reggel újult erővel és friss aggyal nekiálltam, lemostam, majd pedig megtaláltam a helyét.
Még hezitálok, hogy lefessem-e fehérre, vagy valamilyen antikolt hatást érjek-e el, de az biztos, hogy transzfer fog rá kerülni.
Belülre.
Ha marad ebben a pozícióban.
És mondjuk, nem fúratom fel a falra.
Már van két ládám ezen kívül.
Lehet, együtt fognak majd új arculatot kapni.
Szívem szerint a kreatív sarkomba kerülnének, az álom íróasztalom fölé.
De mivel még nincs kreatív sarkom, az íróasztal is várat még magára, így még képlékeny minden.
Két napja kötök egy táskát. Vagy tárolót. Még két szín van hátra, utána nemezelni kell, ha ez bejön, akkor boldogság.
És a napokban letöltöttem pár varrni valót...
Tervek születnek, agyban már jó vagyok!
És kaptam egy képet is, most virágzik egy bokor, a Férjem fotózta.
A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése