2015. január 7., szerda

Az autodidakta varrónő

Lenyugodtam.
Könyv, leírás, alaptudás nélkül, a netről leszedett szabásminták saját kézzel történő megrajzolása alapján, megfelelő fantázia nélkül sikeredett egy kislányt, szárnyai miatt angyalt varrnom.

Nos a haja és az arca még sok gyakorlás után kiált, de alapvetően elégedett vagyok.
Ha lenne szépérzékem, stílusom és az apró részletek kidolgozásához való elég türelmem, azt hiszem, még igazán értékelhetőt is tudnék alkotni.

De ettől függetlenül nekem tetszik.

Íme tehát a mit kis Védőangyalunk:




A táska, amit kötöttem, nem váltotta be a reményeimet, hiába nemezeltem a megfelelő technikával, igaz a mondás, hogy alkotni csak a megfelelő alapanyaggal lehet.

Sorsa még bizonytalan:



Ma látogatóink voltak, és bár nagyon az év eleje van még, de nyugodtan kijelenthetem, hogy elhangzott a baráti házaspár férj tagjától az év mondata, amit minden nő és feleség sorstársamnak kívánnék...!
Sajnos, tény, hogy van, akinél ez már nem valósul meg sose, de örüljünk akkor mások örömének!

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése