2013. november 14., csütörtök

A (nem képzelt) betegek

Kedd délután óta Férjemmel mi vagyunk betegek. Ez még nálam nem akkora probléma, mert valahogy átvészelem a napokat, viszont Férjhez egyébként is közel áll a hipochondria, és ha ez valódi betegséggel társul...
Én személy szerint a migrénre szedek csak gyógyszert, de arra rengeteget.
A náthával úgy vagyok, ahogy jött, úgy el is megy. Maximum teát iszok, ami normál állapotban nem jellemző rám.
Kezdek egyre jobban Anyukámra hasonlítani, Ő ugyanis minden évszakváltásnál letaknyosodott. Már egyre sűrűbben figyelem meg ezt a jelenséget magamnál is.
Férjnek mindenesetre a lelke akkor nyugszik meg igazán, ha gyógyszerrel tud szembeszállni a betegséggel, így ma vett 2 féle tablettát is, meg orrsprayt.
De hogy a gondoskodását érzékeljem, az egyiket kifejezetten nekem vette.
Én szerintem simán meglennék gyógyszer nélkül is, de egy röpke ellenkezés után bevettem az első-és szerintem utolsó-szemet.
Hátha ettől Férjem gyorsabban gyógyul.
Mindenesetre a torokfájás miatt tegnap délután elaludtam, a Kicsi pedig betársult. Nem volt szerencsés, mert fél 9-kor felébredt, és utána hajnal fél 1-ig nem is aludt vissza.
Így viszont reggel nem bírtam lelket lehelni belé, szóval holnap fog az oviban debütálni a betegsége után.
Nem aggódok, szeret járni, sokszor hétvégén is felkel, hogy elérje az ovisbuszt, tehát ha ma időben elalszik, akkor simán fog menni holnap minden.
Kivéve a frizura készítést, mert szárnyait bontogatván, vagy már a pályaválasztás gondolatának fényében, valamelyik nap frufrut vágott magának... Titokban, persze.
Amikor másnap reggel fésültem, furcsa volt valami, de egészen addig, amíg fel nem copfoztam a haját, nem értettem, mi is az.
Amikor finoman rákérdeztem-bízván benne, hogy tévedek, habár mitől "törne le" egy egész tincsnyi haj???-, Ő büszkén közölte, hogy direkt vágta le.
Ahogy másnap is direkt akarta az egyik plüss cica lábát is levágni, merthogy sürgősségi ellátásra lett volna szüksége.
Azóta az ollókat kellő magasságban tartom.
De ha épp nem orvost vagy fodrászt játszik, akkor átmegy "Jézus"-ba. Tegnap közölte az apjával: Apa, kelj fel és fuss!
Ma elhatározásra jutottam: több helyen is olvasni lehetett arról, hogy egy brit újságíró hölgy egy hónapig napi 3 liter vizet ivott-többek között a sűrű és erős fejfájása miatt. A fb-on indítottak egy mozgalmat ennek kapcsán- nem, nem ma, csak én most olvastam.
A lényeg, hogy én is kipróbálom a napi 3 liter vizet egy hónapig, hátha beválik.
Állítólag fiatalít is, de én már a fejfájástól valò búcsúban is kiegyeznék.
Ha lesz fejlemény, beszámolok.
A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése