2014. február 25., kedd

Vágy

Sok mindenre vágyok mostanában, kezdve az otthoni "Zagyvás" somlói galuskától egy jó, finom, csípős füstölt házi kolbászon át a hurka-kolbászt barackbefőttel, kenyérrel faláson át...
De ez most nem az evésről és a finom, magyaros ízekről szól.

A kötés-horgolás és egyéb kézimunkák során nyomon követek olyan oldalakat, boltokat, alkotókat, akiknek az oldalán időnként olyan képek tűnnek fel, amitől eláll a lélegzetem! De csakis jó értelembe véve!
Annyira tudom irigyelni-és itt most ne a sárga irigységre gondoljunk- azokat, akik meg tudták maguknak teremteni a vágyott munkát, az inspiráló munkahelyet, legyen az csak egy dolgozósarok a szobában, akik rendelkeznek olyan anyag és eszköztárral, aminek a látványa már felér számomra egy ..., na jó, nem azzal, de pfúúúúúúúúúúúú!

És igenis, egyszer nekem is lesz ilyen, mert akarom, és azon vagyok, hogy sikerüljön, hogy összejöjjön!
De addig is egy-két kép, hogy lássuk, miről is beszélek (na jó, azért kettőnél több kép, mert apadhatatlan a forrás, és mert én meg telhetetlen vagyok):

fonal, fonal, fonal...

 dolgozósarok...




 több kosárnyi fonal, ezer színben, anyagban, ahhhh.....!


 na, jó, lehet polcon is, nem ragaszkodok a kosárhoz!!!



de azért kosárban olyan jól mutatnak, neeem?

jó, elüldögélek én mégis csak a polc árnyékában, ahogy a hölgy is teszi...


 ...és a kiegészítők a kreatívkodáshoz...

egy gyönyörű doboznyi gyönyörűség...

meg egy kis segédeszköz, meg ez, meg az...

de akkor is, a fonal örök!!!

hmm, itt milyen klassz lehet dolgozni...


 ...vagy itt...


 ...vagy itt...

 ...és itt?...

 de ez is nagyszerű

 na, ez meg itt már maga a csoda!

 hogy róla már ne is beszéljek!

igen, köszönöm, őt így kompletten kérem: fonal, dolgozósarok, napfényes ablak...

A képek a FB-ról, a Pinterestről és az internet egyéb oldalairól lettek letöltve egytől-egyig, sajnos a források helyét nem mentettem le-az alkotóktól, tulajdonosoktól itt kérek elnézést!

Szóval, teljesen célzásmentesen innen is üzenem a Férjemnek, hogy ha be akar esetleg segíteni a megvalósításba, felajánlásokat a részéről is elfogadok, különös tekintettel a közelgő ünnepemre...:-)
Ígérem, úttörő becsület szavamra, hogy részemről mindent megteszek, hogy ez a cél mihamarabb megvalósuljon, de ezt szerintem Ő azért tudja...

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése