2014. február 2., vasárnap

A kardigán

Elkészültem vele, valamivel jobban tetszik, mint félkész állapotában, de nem lesz a szívem csücske.

A Kicsinek tetszik, habár kérte, hogy legyen hosszabb az ujja, de mivel nem túl vastag a fonal, ezáltal nem annyira meleg, úgy gondoltam, hogy tavaszra, a reggeli oviba menetelekhez így, rövidujjúan is tökéletes.
Ha hűvösebb van, akkor egy hosszúujjú blúzt vagy pólót alá, és indulhatunk.

A passzét direkt váltottam ki horgolt nagyi-négyetekkel, a színeket variáltam a teljes kardigán során.

Most még direkt nincs gomb rajta, mert épp a Nagylánynak vettem az egyik üzletláncnál egy kardigánt, amit ha akarna, kétszer maga köré tudna tekerni, és azon sincs gomb...

Most olyan leértékelések vannak, hogy érdemes volt megvenni: 9,- euroert az anyagmennyiséget nem szereztem volna be.

1 megjegyzés:

  1. Változnak az idők, változnak az ízlések, a gyerekemnél meg úgy tűnik, macska módjára él-jóval több évet él meg egy év alatt, mint mi. Ez napokra lebontva is érvényes, így az eddig tetszetős kardigán mára már nem vonzza...Köszöni szépen, de neki nem kell.
    Így, vehető-vihetővé vált a kis trikolor...

    VálaszTörlés