2014. február 28., péntek

Édes

Tegnap este 9-kor már mindenre képes lettem volna egy kis édességért...
Így most rávettem a Kicsit, hogy segítsen nekem valamit kitalálni és az összeállításban is.

Pár napja a Sacher torta íze van a számban, de a Kicsi meg muffint vágyott, mivel a héten új kapszlikat vettem, és emlékezett rá.
Tudvalévő, hogy mindkét lányom nagyon szereti a muffint, én viszont nem.
Ezért olyan jó arra hivatkozni, hogy nem tudok sütni, mert nincs muffinpapír itthon, a tészta meg mindig több, mint a tepsi 12 lika, és hát az úgy nem jó sütési technika, hogy két sütés közben mosogatsz, újra kivajazol, közben megy a sütő, de előbb várd meg, hogy kihűljön a süti, hogy szépen ki tudd venni...
De az önzőségemet legyőzte az anyaságom, vettem kapszlit, így ma behódoltam az akaratoknak.

De azért vittem bele egy kis cselt: mini Sacher tortákat csináltunk, muffin formában.
Nagyon finom lett, nagyon csokis, fanyarul savanykás a baracklekvártól.
És kapott egy kis gyöngy díszítést is, csak hogy minél giccsesebb legyen. :-)

A képek fázisonként mutatják a mai kalória-bombánkat.

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése