2014. február 26., szerda

"Lomiztunk" tegnap

Ez így, ebben a formában azért nem igaz.

Van egy számunkra kedves bolt a városban, ahová időnként betérünk. Szeretjük, mert a gyerekruháktól a felnőtt ruhákig, kiegészítőkig minden van, ezen felül lakásfelszerelési cikkek, konyhai segédeszközök, dekorációs kellékek és még ki tudja milyen csodákat árulnak.
A csodák azért csodák, mert azon felül, hogy vegyes a minőség azért, de javarészt igényes, és nem drága kategória, de! és itt jön a lényeg, szinte mindig akcióznak!

Férjem határozottan arra vette az irányt, mert elégedett volt önmagával, hogy a délelőtt folyamán jó pár eddig halasztott dolgunkat elintézte, és gondolta, legeltessük egy kicsit a szemünket, az jót tesz a lelkünknek.
(Ja, azt azért nem árt tudni, hogy alapvetően nem szereti a klasszikus bevásárlásokat, mindig szóvá teszi, hogy nem érti, neki miért kell ezekhez asszisztálnia, de ettől függetlenül szinte minden más boltban jól elbóklászik.)

Nos, betértünk a boltba, én rögtön elakadtam az ajtónál, mindig az aktuális ünnepnek, évszaknak megfelelő kínálatot teszik oda ki.
Nem volt érkezésem szétnézni, mert a Férjem már a bolt belsejéből jelezte, hogy odébb még több csoda vár.
Van egy polc, ahol az akciós-akciósának-akciósát teszik ki mindig.
Juhéj, hogy én ott miket találtam!
Szóval, az az igazság, hogy elcsábultam!
Rögtön az ölembe halmoztam egy csomó dolgot, az eladó hölgy szólt, hogy nyugodtan tegyen le a pénztárhoz őket, és még válogassak, és egyébként tudom, hogy MINDEN narancssárga árcédulán lévő összegből még 50% lejön? Áááááááááá!
Közben a Férjem visszament a bolt elejébe, ahonnan szívemnek kedves dolgot hozott, amit már több hónapja kinéztem.
Hozott magának is egy szarvasfejet kerámiából, szürkés színben, de azt visszatette, mert amikor követtem Őt a bolt elejébe, eldöntöttük, hogy vissza kell jönnünk, kevés az időnk!
Ovisbusz-Kicsi-siessünkmertmindjártdélvan!!!

Így most csak a gyorsan összeválogatott dolgokat vettük meg, de nem győzök a látványukkal betelni.
És hogy miért lomizás, holott vadiúj dolgokról van szó?
Nos, ezért:

Ők, összesen 0,80 euróba kerültek! Igen, nem írtam el. 5 db fa alma, rajta kockás anyagból almadísszel, gombbal, 2 db üveg mécsestartó, 1 db madárkás álló fém mécses. Ők voltak a többszörösen leakciózott termékek.


Ő pedig a Férjem: "Tőlem Neked" ajándéka, a legdrágább a mai napon, de még így sem volt 2 euró... :-)


Jöjjön egy csoportkép, mondja mindenki: "csíííííz"

Hát nem gyönyörűek? Főleg ennyiért...

Személy szerint mellesleg nagyon vágynék már egy jó kis bolhapiacozásra...

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése