2014. december 21., vasárnap

Kísérlet

Már egy ideje tudom, hogy milyen ajándékot szeretnék adni a családtagjaimnak.
Persze, lesz köztük kötött, horgolt, de a Kicsi kivételével boltban vásárolt ajándék nem igazán lesz.
Ma délelőtt megvettem az utolsó tartozékát annak, ami segít ahhoz, hogy meg tudjam csinálni a már régóta dédelgetett tervemet.
Szerencsére nem volt egy őrült nagy beruházás. Sőt, nevetségesen kis összeg, tehát igazán jó alapja az "otthon, kevésből, de jót és személyeset " ajándéknak.
Már két külön dologgal kipróbáltam, az első kör szinte tökéletes lett, a másodiknál tapasztalatot szereztem, tudom, mit rontottam el, és min kell javítanom.
Izgatott vagyok nagyon, szívem szerint már most közzé tenném a képeket, de nem lehet, majd csak ajándékozás után!

Ma valahogy megint a varrógép vonzott, amit akartam, még nincs kész, hiányzik egy eleme, de ha már varrhatnékom támadt, hát készítettem egy macskát.
Bátyám kisfiának szeretnék valamit karácsonyra, van másik szabásmintám is, egy maci, majd meglátom.
Végülis Nagylányom csak 25-én megy haza, addig még bármi lehet...! ;-)

Ő pedig itt Kandúr Bandi.
Funkció nélküli új családtag, kiforratlan személyiséggel, helyét keresve próbál szendén megbújni a konyhámban a liszt és a dara között... Mondom, hogy nem tudja, hol a helye...

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése