2015. február 15., vasárnap

Csodaleveles

A héten az egyik barátnőm hatására, aki épp társául szegődött náthájával küzdött egész héten, rozsliszttel készülő ételek receptjeit keresgettem.

Így jutottam el favorit blogomra, Molnár Ágihoz, és nála találtam egy remek tészta receptjét, és természetesen alig vártam, hogy alkalmam legyen megcsinálni a hétvégén (recept itt).

Csak ajánlani tudom, nálam visszatérő vendég lesz, nem csak édesen, hanem sósan is.
Jelenleg túróval készült, többféle formátumban, és jelesre vizsgázott, nem nyílt szét, megfelelően feljött, és nagyon finom, leveles, porhanyós, egyszóval nekem tökéletes.





Terveim szerint lesz sonkás-sajtkrémes változata is, meg lekváros, spenótos-lágy sajtos, gyümölcsös, diós, mákos, és még ki tudja?








Egyik kedvenc sorozatom a Gasztroangyal, ha tehetem, nem hagyom ki, ha mégis, akkor a youtube-on általában minden rész megtalálható.

Mindig tanulok valamit, és itt most nem az ételekre értem legfőképpen, hanem az adott táj és az ott élők történelme, jelene, hagyományaik mindig szolgálnak új és meglepő információkkal.
Külföldön élünk, így még érzékenyebben fogadom az ott hallottakat, a mai rész kifejezetten megfogott.

Az utolsó mondat igazán szívhez szóló volt.

A legközelebbiig...!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése