2015. február 14., szombat

Péntek 13. és február 14.

Részemről le is tudtam ezen napokról a megemlékezést.

Nem azért, mert divat szidni, szapulni és épp ezért ciki beállni a sorba...

A babona ezen része nálam pont fordítva működik: én örülök a fekete macskának és a 13-as szám se borít ki.

Valentin napra meg ha kapok valamit, akkor naná, hogy boldog vagyok!
Viszonozni meg mindig tudom egy finom sütivel adott esetben.
De Férj nem romantikus (talán az első Valentin napot látta csak meg a naptárban), és jelenleg nincs is itthon...még egy hétig.

Tegnap megint kirándultam, márhogy a hímzés világába.

És a déli napsütésben sikerült egy szépet fotóznom.

Tegnap már nagyon készültem a hétvégére, hogy végre sokáig alszunk a Kicsivel.
Hajnali 5 óra óta fent vagyok.
Még jó, hogy a jövőhéten szünet lesz.
Majd csak tudok valamikor jó sokáig aludni!

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése