2015. február 1., vasárnap

Kavarog

Semmi esetre sem mondható eseménytelennek az elmúlt időszak, nem ezért nem jelentkeztem.
Sőt...

Idővel minden kialakul, reményeim szerint mindenki kívánságának és jólétének megfelelően.

Hogy ne csak az agyam járjon, sütöttem, főztem pár dolgot, mert az megnyugtat.
Főleg, amikor például a kakaót a tejbegríz ízesítese után a kiskanál tartóba szórom, a kiskanalat meg beledobom a kakaós kerámia tartóba.
Élmény utána az összes kiskanalat és a tartót is mosogatni.

Készült a héten Traten torta, megjegyezhetetlen nevű olajbogyóval és tükörtojással készülő lecsószerűség, és életem első igazán hűdemagas! piskótáját is megsütöttem meggy-gyel. Igaz, búvár meggy volt, az összes lemerült az aljára.

A befőtt maggal együtt volt, így puttyogtatás (nyaranta hogy utáltam gyerekként a felhívást, miszerint: holnap meggyet teszünk el, lehet puttyogtatni!  Mára már ez átalakult elérhetetlen vággyá, hogy legyen újra meggyfánk, meggybefőtt Mama és Anyukám által eltéve, meggybor Tatámtól és egyáltalán, legyenek ők...) után megtisztítottam a magokat, most száradnak, idővel meggymagos kis párna vagy,madárka fog készülni, hogy baj esetén jól melegítse az érintettet.

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése