2015. március 19., csütörtök

Ágyjelenet

Nos, határozottan nem így terveztem a mai és a holnapi napot.
Végre megoldódott Férjem által egy problémám, így haladtam is a határidős munkámmal.
Aztán, 3 órányi huzatban ülve gépelésnek most az az eredménye, hogy fáj mindenem, visszatért a köhögés, és a hátam majd be szakad.

Pedig nekem dolgoznom kell!

És már teát is iszok, ami csak és kizárólag akkor történik meg, amikor nagyon rosszul vagyok.

Tudom, ez nem egy akkora betegség. Már épp elhagytam volna magam, amikor az Elefántcsonttorony blog újabb bejegyzését olvastam.
Hol vagyok én Hozzá, Hozzájuk képest?

Úgyhogy, bár most gépelni nem tudok, de ágyban fekve talán a horgolás menni fog.
Bár, kissé erőtlen a karom, de ha már 2-3 rombusz, azaz ananász mintát befejezek, akkor az már haladás!

Jól vagyok, jól vagyok...!

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése