2015. augusztus 6., csütörtök

MigRÉM

Ez egy másfél hete alvó bejegyzés...
Senki ellen, inkább magam mellett...
És jelentem, 3 napig tartott. A Rém látogatása.

Képek pedig az internetről, hogy mit szeretnék, stílusban. Ha már nagytakarítás. Lomoljuk ki a lakást, helyet az újnak!

"A heti fejfájás menetrendszerűen megjött.
Igen, tudom, egyes értekezések szerint a migrénnek lelki okai vannak.
Elfogadom.
Sőt, szinte egyet is tudok érteni.
Habár saját tudományos megfigyeléseim egyéb "külső " tényezőket is okolnak.
Viszont most kellemes hányingerem van, erőteljes nyomással a bal szememben.
Az írás is fárasztó, de mostanában kevés dolog tölt fel.
Ebből adódóan vagy nem csinálok semmit, vagy...

Kötni a meleg miatt eddig nem tudtam jelentős mértékben, végre ma hűvös van, erre ki akar esni a szemem. Pedig a poncsót vissza kell bontanom.
És lassan szezonja lesz.

Ma úgy volt, hogy vigyázok az unokahugira és unokaöcsire.
El is jutottak hozzánk, aztán a kislány mérhetetlen ragaszkodást fejezett ki szülei iránt.
Merem remélni, nem engem nem szeret annyira, hogy sírásban törjön ki.

A felügyelet oka egy igazi nagytakarítás lett volna.
És hogy a szülők gyorsabban haladjanak.

De miért is fontos az a takarítás?
Este nem mosogattam el.
És a reggeli feltakarítás se volt még meg, amikor ideértek.
Viszont este imádatos összebújásban aludtunk el a Kicsivel.
Ablakot kellene nekem is pucolni.
Meg festeni.
Ezért ma lepókhálóztam a lakást, a napi rutin mellett. Majdnem azt csináltam, amit kellene...

Az élet megy tovább, akár nagytakarítok, akár nem.
Úgyis megcsinálom. ( és most csak magamból indulok ki, mindenki más élete az övé, én elfogadom, úgy szeretem, nincs jogom mást tenni, és nem is akarok)

Olyan még nem volt, hogy valaki fenékkel kifelé ment volna ki tőlem.
Ha mégis, szánom-bánom.

Szeretem a rendet és a tisztaságot.
De szeretek kötni, horgolni, olvasni, beszélgetni, sétálni is. Ezek mind idővel járnak.

Néha még stresszel, ha nem teszek eleget az elvárásoknak.
De már csak néha.

Kezdem azt érezni, hogy már inkább csak magamnak akarok megfelelni.

Hallod, Migrén?! "

A legközelebbiig...!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése