2015. augusztus 7., péntek

Teszt

Teszt...


...arra vonatkozóan, hogy felfedeztem: a telefonon is elérem a Blogger szerkesztő felületét, holott eddig csak a Blogger alkalmazással tudtam írni.


Bár, meg kell mondjam, momentán nem látom a bejegyzés cím sorát.
Szóval, cím az nem lesz. utólagos bejegyzés : cím más felületen szerkeszthetővé vált, így +1 pont! 
Eddig -1 pont.

Kedvenc sorozatom kellős közepén a beltéri egység csütörtököt mondott. Stílusos volt, szó se róla, de részemről válhatott volna még úgy20 percet .

(néha a nagyítás /kicsinyítés ikon belejön a képbe, akkor nem látom, hogy mit és legfőképpen hova írok -2 pont)

Na szóval, Tv elsötétült, aktívan, majd az idő múlásával egyre passzívabban, de leginkább beletörődötten éltem meg ezt a helyzetet ö.

Gondoltam, akkor most a tettek mezejére lépek, ez olyannyira sikerült, hogy már csak egy csatornám van, az is...na, hagyjuk!

Inkább tesztelek tovább:

Pár kép a következő 450 évre, amiket szeretnék megkötni vagy horgolni


(na, most végképp nem látom, mit írok, ez egyre jobb lesz, legalább nekem is érdekes lesz elolvasni a blogot...-3 pont)

Akkor jöjjenek a minták, az internetről :
...

Khm
...
Nem jönnek.
A mai nap képeit hagyja csak a telefonról betölteni. Az pont nem jó
Így jártunk.
-4 pont utólagos bejegyzés 2.0: mégis működik, lesznek képek! +1 pont

A legközelebbiig...!

Ui. De legalább az időzítés működik!


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése