2015. augusztus 28., péntek

Hörcsög

Olyan vagyok, mint egy hörcsög.
Nem azért, mert sok kaját tömök a fejembe egyszerre, hanem mert begyűjtök mostanában.

Legyen szó régen vadászott dolgokról, vagy hirtelen felindulásból vásárolt tárgyról, a lényeg, hogy szerzek ezt -azt mostanában.

Ilyen volt az 1,- euroért vett normál méretű és azóta már többször kipróbált nyújtófa. Hogy én milyen régen vágytam egy ilyenre?!

Aztán lett egy kuglóf formám.
Türkiz, naná.
Akciós, hát persze!
És ő már a klasszikus, belül lyukas.
Mert van nékem egy másik, de ő eredeti funkciójában kudarcot vallott, így inkább adventi dísz alapanyagaként szokott feltűnni.

És vettem kötöző zsinórt, meg szalagot, és mivel jön az ősz, hát egy gomba is befigyelt a kosárba. Már bánom, hogy csak egy, 180,- Ft-os ára igazán meggyőző volt.

És... Szóval, na, voltam megint fonalat turkálni.
Egyik-másik olyan szerelem lett, hogy több dolgot is kötnék belőle, de nincs annyi alapanyag.
És a legjobb, hogy a 60 dkg fonal 1.800,- Ft volt.

Hétfőn pedig megyünk az oviba, megtudni amit még nem tudunk, keddtől pedig élesben nyomjuk ismét.
A Kicsi borzasztó boldog!

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése