2015. augusztus 6., csütörtök

Mindenkinek...

Csodálatos 40 fokban való megőrülést kívánok! :-)

Magam részéről iszonyatosan unom, idegesít és abszolút komforttalannak érzem magam.

Elkezdtem a poncsó lebontását, naná, hogy ismét meleg van, ami a 60 dkgnyi fonallal az ölemben nem egy élmény.

A piros fonalból megkötöttem egy kendőt. Majd lebontottam.

Viszont a Kicsi által választott rózsaszín mohair fonal kezd testet ölteni. A kesztyű életem első kesztyűje lesz.

A melegnek egy előnye van, hogy újabb recepteket tudok kipróbálni, amik könnyű és mégis laktató ételek.
Ilyen a Fritatta.

És ha már étel: végre megint sárga bélű görögdinnyét ehettem!

A szomszéd utcában pedig van egy óriás fügefa.
Szedd magad akciót hirdettünk barátnőmmel, a romantika kedvéért éjjelre.
Ennek eredményeként én sikeresen megegyeltem a fügefa szomszédjában lévő akácot, sötét lévén én nem látok semmit.
De a szüret után, másnap sütöttem fordított fügetortát.
Megállapítottam, hogy a nyers füge a legjobb!

És készítettem az itthon titokban megbújó tejfölökből lágy sajtot, ami azóta fűszeres olajban áll, várja a beteljesedését!

Rendezgettem az ágy aljában elraktározott igen fontos dolgaimat.
Így akadtam rá az 1989-es Naplómra.
Borzasztó jókat nevettem magamon!
De a legjobb, hogy a benne szereplők 98%-a még mindig szorosan kapcsolódnak az életemhez, mint barátnők.
És ez jó.
Nagyon jó.

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése