2014. március 22., szombat

A málnásba

Mióta dívik a medvehagyma őrület, azaz nekem olyan 3-4 éve (először csak ettem, következő évben már téliesítve kaptam saját felhasználására, utána már vadásztam rá a piacon), nagy vágyam volt szedni is. És ez még is történt a múlt hétvégén, ahogy írtam is.

Hétfőn Férjem munkahelyére befutottunk, parkoló melletti kertet nézem, mi ez? Kerítés mögé benyúlok, tépek, szagolok: medvehagyma!
Nagyváros, belváros, "rózsadombnegyed", és csak úgy nől a medvehagyma!

Ma sétálni indultunk a lányokkal, átvágtunk a kerten, ami a ház mögött van, egyszercsak nézzük Nagylánnyal, mi ez? Gyöngyvirág?
Letéptem egy levelet, olyan fokhagyma illata vaaaaan!
Medvehagyma!

Szóval, mi 70 km x 2-t utaztunk medvehagymáért, miközben a küszöbünktől alig 50 méterre saját medvehagyma ligete van a háznak!!!

A medve( hagyma) szépen bevitt minket a málnásba, azt hiszem...

És ha valaki úgy gondolná, hogy kicsit sűrűn használom a medvehagyma kifejezést, jelzem: medvehagyma szezon van! :-)

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése