2014. március 29., szombat

Összegző

Nálunk a március sokáig a legszebb és legjobban várt hónap volt, ünnepeket tekintve.
Március 10.-én Anyukám születésnapja van, idén ünnepeltük volna a 65. születésnapját. Sajnos 9 éve ez már nem lehetséges.
Március 19.-én Mamám születésnapja van, és Tatám névnapja. Mamám '91-ben hunyt el, Tatámmal még jót táncoltunk az esküvőmön, és boldogan vigyázott az első dédunokájára az udvaron, alvás közben. Ő szép kort élt meg, 81 éves volt, amikor elfáradt a szíve.
A legszebb születésnapi ajándékkal én leptem meg magam, minden év március 25.-én a Nagylányomat ünnepelhetjük.
(habár várandósságom végén, amikor már egy héttel túlhordtam, a kedves doktorbácsim megkérdezte, bent tartsuk-e még a születésnapomig, hevesen tiltakoztam!)
Így március 28.-a maradt az én születésnapom.
Ami most csak azért érdemel szót, mert idén volt a 40.

A tegnapi napom ennek fényében telt, aminek hangulatát Férjem alapozta meg.
Majd egy héten át hajnalonta az egyik közösségi oldalon osztotta meg ismerőseinkkel érzéseit, élményeit velem kapcsolatban.
Tegnap hajnalra pedig a kedvenc virágommal lepett meg.
Este pedig kaptam tortát, valamint közölte, mivel nagykorúvá lettem, kapok egy cigit, egy pohár alkoholt, és belépőt egy kuplerájba... :-)

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése