2014. március 25., kedd

Évszakok játéka

Vasárnap óta esik a hó, majd napsütés, és amikor már azt hiszed, elment végleg a hideg, győzött a Nap, akkor elkezd úgy szakadni a hó, hogy alig látsz át a hópelyhek között.

A mai nap képekben:

hajnali 6 óra-köd, a frizurám rendben



déli 12 óra-hószakadás, nálam meg lassan filmszakadás


délután 3 óra- Isten hozott, tavasz, ismét!

A konyhaablakból a körtefára látok ki, szegénykém, naponta bontogatja a rügyeket, annak ellenére is, hogy én a helyében már rég lefagytam volna.
Szegény kaktuszom, most hoztam be hajnalban az udvarról, remélem, nem lett semmi baja a hidegben.
Minden éveben megörvendeztet egy pár gyönyörű virággal, fehér, tölcséres, és alkonyatkor szokott nyílni.

Az árvácskáim is bízom benne, hogy túlélik.

Tegnap reggel újabb medvehagyma lelőhelyet fedeztem fel, minimális kutatómunkával, mely kimerült abban, hogy az ovisbuszhoz menet félrefordítottam a fejemet, és az egyik ovistársunk nagyszüleinek portája melletti kerítésnél ott virítanak a friss, üde zöld levelek.

A paradicsomok így állnak:



Az avokádó pedig így:





A legközelebbiig...!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése