2014. március 31., hétfő

Szolgálati közlemény

Engem átvertek!

Mára nálam április 01-je volt előirányozva!
Akit megtévesztettem, elnézést.
Aki úgy gondolja, hogy nagyon szőke vagyok, megnyugtatom: vannak ilyen jegyeim.
A számokkal, mint már utaltam rá, nem ápolok nagy barátságot.
Ahogy egyszer a Férjemnek mondtam: ha egy lapon háromnál több szám van, azt ellapozom, mert nem vonz.
Ezzel csak az a gond, hogy középiskolában képesített könyvelőnek tanultam, a diplomám is arról szól, hogy voltak olyan tárgyaim, amikben a számok nagy szerepet játszottak, arról nem beszélve, hogy 20 éven át rendszeresen statisztikákat gyártottam a munkahelyemen többek között...

De tegnap este nekem valaki azt írta, ma április 01-je lesz.

Én meg elhittem.

Akkor ezek szerint ez az Ő előrehozott áprilisi tréfája volt.
Mert április 01-jén bolonddá tenni valakit nem nagy kunszt!
De március 31.-én!

Szóval, jelentem, ország és Európa szerte ma még nincs április 01!

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése