2014. március 21., péntek

Hmm...

Remekül indult a reggel, napsütés, madárcsicsergés, darázszümmögés...
A Kicsit feltettem az ovisbuszra, én meg elindultam az erdőbe sétálni.

Háromféle állattal találkoztam, ebből a nyuszit nem tudtam lefotózni, a többieket is csak azért, mert bentlakásos a táboruk. Ami nagy élmény, hogy az egyik csapat szika szarvasok. Ők féltek, de kíváncsian figyeltek.
A másik bagázs kifejezetten érdeklődő volt, lehet, kaját vártak tőlem.

Egy faháncsból mohával készítettem virágtartót a még hely nélkül árválkodó árvácskáimnak.

Este meg nyaklánctartót készítettem, horgolt mintával, az akasztóként funkciónáló szögeket bevontam a fonallal. Végre nincs gubanc.

De most nagyon rossz kedvem van. Az igazságtalanság, a kiszolgáltatottság kihasználása, a logika és a tények nem felismerése mindig elkeserít...

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése