2014. március 20., csütörtök

Tavaszi teszek-veszek

Végre megint jó idő volt, ovi után egészen idáig kint voltunk. A két napja ültetett kis virágágyásainkat gondoztuk, illetve a Kicsi úgy döntött, vakond-üzemmódban besegít a tájrendezésbe.

Kép alant lesz, sajnos a laptopról nem tudok megint bejutni a blog szerkesztő felületére, pedig akkor nem tobzódnának a napi megosztott bejegyzéseim, hanem időzítve rakhatnám fel...

Horgoltam egy kulcstartót-ajándéknak szántam, de a Kicsi lenyúlta.

Jelenleg porszívózni kellene, de filozófikus magasságokba reptet manapság a kutyaszőr vagy Sir Kutya?

Ma már két adagnyi szőrt sepertem össze, meg is kérdeztem reggel a Férjemet-éhgyomorra-, hogy ha a disznó szívét beültetik emberbe, nem lehetne, hogy a kutyaszőrrel is ez történjen?
De legalábbis a kopasz kutyáknak adhatnának belőle-na nem Hobóra gondolok.
Amennyi szőrt összeszedek naponta, abból igazán szép jövedelemre tudnék szert tenni szerintem.
Momentán fizetés nélküli, de nem munkanélküli, főállású anyafeleségbejárónőként úgyis a jövedelemszerzés foglalkoztat.
Férj válasza a tágranyílt szemekben lelt kifejezésre.
Lehet, gondolt is valamit, csak a családi béke-písz a Földnek is-kedvéért nem öntötte szavakba.

Vasalnom is kell.

Holnap állítólag vendég(tini) érkezik, bentlakásos, all-inclusiv ellátás mellett. Nagylány új barátnője, én örülök neki!
Érintett most jött haza, kifaggatom, hol tartunk a vendégvárásban...
Rendezett lakás képét kell elé tárni, munkára fel!

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése