2014. március 13., csütörtök

Szívem

A múlt héten készítettem, az anyag egy nagyon szép blúzból van, de sajnos nem az én méretem volt, a Nagylányom pedig nem tette magáévá.
Az ujjai is meseszép, madeira-csipkével díszítettek, még nem tudom, mivé lesznek, de át fognak esni valamilyen változáson.
A mellrészen, mindkét oldalon van egy-egy szép hímzés, szintén jobb sorsukat várják.
Több ötletem is van, még határozottan határozatlan vagyok elképzelésileg.




Nemrég fejeztem be a délelőtt mutatott kötésemet is, mert a nap nagy részében nem volt alkalmam kötni, pedig nem egy nagy történetről van szó.
Szerencsére kora este kaptam egy kis szabadidőt, a Kicsi és a Férjem is bealudtak...viszont így azt hiszem, most én leszek az első, aki megszámolja a bárányokat.
Apa meg lánya pedig szórakoztassák egymást, áldásom rájuk.
Láz esetén úgyis én leszek az értesítendő személy, ösztönileg, magamtól.

A kötés végeredményéről nappali fényben fotó fog készülni, és felteszem.

Délelőtt elültettük a paradicsom, paprika és menta magokat, ha kellően nem szakszerűtlenkedek, akkor palántázás lesz idővel, majd kiültetés és végül szüret!

Ja, és kapott végre cserepet és benne földet is az avokádó magunk, ami már egy levelet is hozott.
Alkalomadtán fotó is lesz.

A legközelebbiig...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése