2014. március 24., hétfő

További növényzetek

Újabb projekt van: mangómag csíráztatás-szomszéd által elkövetett felbújtás hatására.
( egyik reggel a hűtőben egy minden oldalról hermetikusan befóliázott beazonosíthatatlanvalamit találtam, koffeinmentes tudatállapotomnak köszönhetően azt gondoltam, hogy Férjem hüvelykujj-darabja, amit munka közben vágott le, és vagy nekem kell majd visszavarrnom, vagy csak én viszem be őt a kórházba, ha majd felébred...). Két napig nem jelezte, hogy hiánya lenne ujjilag, de a bizarr csomagra nem mertem rákérdezni.
Egyszer eszébe jutott, hogy hozott mangómagot, de az már addigra elveszítette szavatosságát.
Hozott újat, ő figyel a túrós dobozban.

Közben az ékszer-orchideám tovább bontja virágait, sőt, reményeim szerint újabbak érkeznek (nagy levelek között hegyes valami).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése